tisdag 4 september 2012

Sommarens sista suck?

Igår var det kanonvarmt ute, härligt! 
Kom gående på vår lilla gata i förorten och kände att jag inte ville stänga in mig inomhus nu när det kanske är sommarens sista suck man får uppleva.
Det finns ett ställe på gatan strax innan man passerar oss, precis ovan våra grindstolpar... då får man vyn nedan. Min absolut favorit utsikt på vårt hus och tomt.... jag gillar vårt hus. Jätte mycket, trots allt som också är fel på det... men det tar vi en annan gång.


Lite nytta gjorde jag som att klippa gräset, var det för sista gången månne?
Nja.. några gånger till tror jag att det blir ... så mycket som det växer här iallafall.
Sen gick jag bara omkring och fotade med mobilen, vad mycket små ställen vi har som är mysiga när man tar sig tid och bara vara.... Det är för övrigt något vi är dåliga på här hemma, att bara vara.

Tältet längst ner i vänster ruta ryker idag, det har agerat partyrum två helger i rad. Välkomnar ett ljusare vardagsrum då tältet blockerar en del fönster.




Hepp!

Inga kommentarer: