tisdag 17 april 2012

En liten men naggande god....

.... funkispärla i Stockholm Bromma Ålsten!

Jag blir sprallig som ett barn när jag ser detta mysiga lilla Per Albin radhus med nära till vatten, natur och det lilla pittoreska torget.
Har varit i området flera gånger och varje gång jag går förbi den " berömda " Ålstensgatan har jag fantiserat om att bo där.
Husen och gatan är med i SVTs adventskalender " En riktig jul " 2007 också! ....ett sånt där viktigt vetande.
Nää... jag trivs bra i vår funkispärla men det är ju alltid kul att drömma lite, eller hur?

Hur som helst, detta hus ligger ute till försäljning på Hemnet just nu. Ålstensgatan i Ålsten.



2 kommentarer:

FrippeSr sa...

Kan trösta dig med att det var endel att göra på även denna "idyll" ;-)

Funkisbloggen och www.inredum.se - inredning på nätet... sa...

Ajdå, mycket att " rätta till " ? Läste det på din blogg....
Lycka till!