torsdag 17 november 2011

Julpynts-torsdag!

Nu börjar julen närma sig och jag vill bara slita upp lådorna från källaren med alla julpynt! Jag älskar julkulor och det mesta som glittrar dessa tider. Varje år lyckas jag hitta några tillskott till samlingen. Ja man får nog lov att kalla det samling. Jag har några lådor och allt har jag inte plats för i en normal stor gran men det är kul att kunna variera sig. För några år sedan var det bara vitt, silver och glas som gällde i granen. Det har också blivit en hel del traditionellt rött. I år blir det en blandning av det traditionella och det lite retro/kitchiga. Mycket färger och glitter på prylarna blir det i granen i år.

Ikväll var det klubbkväll på Åhléns City i Stockholm med 15% på allt julpynt och givetvis var jag där och snokade.


Glitter och färg från Åhléns!

De stora julkulorna och polkagrisstängerna fyndades billigt på lågprisvaruhuset Brisak på Värmdö.

Denna tomte som hänger i en fallskärm kom svärmor över med härom kvällen! Söt överraskning!

Ho Ho Ho!

Inga kommentarer: